Regele

Nu am fost niciodata cel mai mare fan Michael Jackson si nu pentru ca nu mi-ar fi placut, dar au fost intotdeauna mult mai multe persoane si mai “into” muzica lui, viata lui, traseul profesional etc.

Recunosc, si cu muzica lui Michael Jackson am crescut, mi-a alinat de multe ori sufletul intristat, mi-a mangaiat mintea ravasita, a facut sa creasca in intensitate fericirea in momente importante din viata mea. Caci muzica ma insoteste in aceste momente si e element-cheie, definitoriu in tot ceea ce fac. Cred ca daca as fi fost ceva mai mare si as fi participat la concertele lui din Romania, suferinta la disparitia Regelui ar fi fost si mai acuta!

Caci Michael nu a fost niciodata uitat de fanii sai, daca judecam dupa viteza ametitoare cu care s-au vandut biletele la concertul pe carae urma sa il faca inainte sa moara, “This is it”.

Nu ne ramane decat sa il tinem aproape de noi si de inimile noastre, sa il pastram in vietile noastre, ascultandu-i muzica, prezentand-o si generatiilor viitoare, e mare nevoie din atata balast contemporan, sa inteleaga si sa invete ce inseamna calitatea.