Être à la page

Dupa cum “v-am amenintat” intr-un post anterior, m-am intors la moda ;) . Fie ca vrem sa recunoastem sau nu, mai toti suntem, de-o maniera sau alta, interesati de cum sa fim in tendinte, de ceea ce se poarta, astfel incat sa putem adapta propriului stil, propriei siluete, preferinte, pentru ca in final sa putem avea o imagine de sine buna si o reprezentare mentala excelenta (care sa nu mearga spre panta narcisimului:P) asupra propriului brand. Caci eu asta cred: ceea ce esti, ca stil vestimentar te defineste ca un brand personal, construit in timp, prin informare, adaptare, bineinteles, imitare. Nu consider actiunea de a imita ca un lucru gresit atunci cand vine vorba despre moda, atata timp cat produsul finit nu reprezinta o copie fidela a tiparului. Aici vorbim deja de lipsa de imaginatie, lipsa de simt estetic.

Pentru ca de aproximativ o jumatate de an, cultura franceza a revenit “cu toate fortele” in viata mea si e o prezenta destul de pregnanta, incerc sa tin pasul cu realitatea din acele meleaguri…Si ce solutie mai la indemana decat sa intru in gura presei:D. Si uite asa, ieri am primit un e-mail de la una dintre publicatiile nationale din Franta, e-mail miraculos pentru ochii mei care deja capitulasera in fata unor redute din ce in ce mai greu de invins: cifre multe, notiuni abstracte din domeniul industrial, date tehnice.

Ce priveliste mai incantatoare decat colectia toamna-iarna 2009-2010 de la marile case de moda, gigantii care traseaza poteca spre luminis intr-un codru in care isi fac loc cu usurinta uscaturile: kitsch-ul.

Asa ca, pentru fashioniste, dar si pentru acelea dintre voi ce doresc doar sa vada impletirea armonioasa dintre culoare, material de buna calitate, pasiune, har, traire interioara, originalitate, dram de nebunie necesar pentru ca actul creator sa capete viata si mai presus, sa dainuie in timp, mes chèries.

Pentru ca nu vreau ca acest post sa se adreseze unui singur segment de public (desi cred ca “am reusit” asta), si pentru baieti, am cateva informatii de mare ajutor.

Cu riscul de a parea superficiala (risc asumat 100%), cred in puterea unui outfit reusit care sa ne intregeasca imaginea de zi cu zi, atat in ochii nostri, cat si in perceptia celorlalti si care sa aduca succes in relatiile sociale cotidiene.